środa, 5 lipca 2017

Ustronie Morskie - czyli nasz tegoroczny urlop


Cześć Słoneczka! Dzisiaj trochę luźniejszy pościk, bo w klimacie typowo wakacyjnym i na topie, czyli polskie Morze. Nasz Urlop nie trwał długo, bo zaledwie 4 dni, był to dłuższy czerwcowy weekend. Czyli rozpoczęcie sezonu nad morzem. Ludzi jak się domyślacie nie było za wiele, wszystkie budki i stragany jeszcze pozamykane no i niezbyt ciepło. Zdecydowaliśmy się na Ustronie Morskie, nigdy wcześniej tam nie byłam. Jest to mała mieścina położona 20km od Kołobrzegu. W tamtym roku nie byliśmy nigdzie na wakacjach i w tym również ubogo to wygląda ale liczę na kolejny rok i porządny urlop! Jeśli chodzi o miasto w którym byliśmy, nie zrobiło na mnie żadnego szału. Ale znaleźliśmy ekstra lokalizację jeśli chodzi o nocleg. Willa stała dosłownie 150m - 200m od morza. Z okna widziałam plażę a doba kosztowałą tam tylko 50zł/osoba. Podejrzewam, że w sezonie ceny mogą pójść w górę. Przemili właściciele z całego serca polecam Willę Perłę na ulicy Chrobrego 55 w Ustroniu Morskim. Nie będę Was już więcej zanudzała, czas na fotki. Z góry przepraszam Was za jakość ale wszystko robione było telefonem. Miałam ze sobą lustrzankę ale przeleżała prawie cały urlop w pokoju, nie chciało mi się jej wszędzie targać. Miłego oglądania :)


Plaża w Ustroniu Marskim jest bardzo bardzo krótka, w pewnych momentach kiedy jest przypływ plaży w ogóle nie ma. Tutaj dla mnie minus, uwielbiam szerokie plaże :)







Zakochałam się w tym zdjęciu!



Także ja w tym roku urlop mam już za sobą. Jak u Was to wygląda wybieracie się gdzieś? Jakie macie plany? Byłyście w Ustroniu Morskim?

Wielkimi krokami zbliża się mój egzamin końcowy na kursie, bo już za 2 dni w piątek. Już dopada mnie powoli stres. A we wtorek egzamin ustny. Trzymajcie kciuki! :)

16 komentarzy:

  1. W Ustroniu nie byłam, moje ukochane miejsce nad polskim morzem to Świnoujście - tam będę już wracać zawsze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam raz w Świnoujściu, to dosyć duże miasto ;) byłam tam dosyć dawno ale chętnie bym tam jeszcze raz pojechała ;)

      Usuń
  2. W Ustroniu byłam dwa lata z rzędu na tygodniowych wakacjach. Miło wspominam to miejsce, uwielbiam cisze i spokój, a tam właśnie tak jest ;) W tym roku odwiedze min. Wrocław i Łebę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ustronie bardzo spokojne ;) mieszkałam we Wrocławiu pół roku ;) Łebe bardzo bardzo miło wspominam! :)

      Usuń
  3. Ale przepiekne zdjecia <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce ;) Muszę się tam wybrać ;) Ja jeszcze do urlopu muszę torszkę poczekać ;D I chyba będzie to Grecja ♥ ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tam akurat nie byłam, ale widoki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam tam kilka razy, uwielbiam to miejsce. Drugi taki obiekt nad morzem to Ustka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie byłam, najczęściej jeździmy do Sopotu i Łeby ale w tym roku mam zamiar więcej miejsc zwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Sobocie nie byłam ale Łebe lubię bardzo! :)

      Usuń
  8. Szkoda własnie, ze stragany jeszcze pozamykane. Ja byłam w czerwcu, jak były upały. Niby wszystko swietnie, mało ludzi, idealna pogoda, ale brak idelanego miejsca na dobrą rybke powodował smutek :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyjechaliśmy to był pierwszy weekend w sezonie także dopiero wszystko powoli się rozkrecało :) ja też nie zjadłam ryby w tym roku nad morzem ;p

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.