piątek, 21 lipca 2017

Słodki piątek czyli muffinki z borówkami amerykańskimi


Witajcie Kochane. Pewnie trochę jesteście zaskoczone tematyką dzisiejszego posta ale postanowiłam się z Wami podzielić najprostszym pod słońcem przepisem na muffinki. Przyznam Wam się od razu na początku, że ten wypiek jest jednym z moich pierwszych. Dzięki jego prostocie i szybkości, polubiłam piec. Wcześniej mieszanie mąki, jajek i w ogóle uważałam za totalnie czarną magię. Ale odkąd nie mieszkam z rodzicami, brakuje mi wypieków mojej mamy, więc działam na własną ręke.


Przepis znalazłam w Przepisniku, który dostałam na gwiazdkę. Może któraś z Was również go posiada. Podejrzewam, że może pochodzić z Biedronki lub Pepco. Przepis jest prosty, tani i szybki do wykonania. Owoce oczywiście możemy zawsze zmienić, ja na przykład zamiast jagód zdecydowałam się na borówki amerykańskie.

















Lubicie muffinki? Lubicie piec? Chętnie poznam Wasze zdanie. Piszcie w komentarzach! :)

50 komentarzy:

  1. Póki co robiłam muufinki z czekoladą i drugie z serem i marchewką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz próbowałam w tym przepisie właśnie dodać czekoladę zamiast jagód i trochę wyszły mi za słodkie :P muszę znaleźć przepis typowo na takie czekoladowe bo uwielbiam <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) dziś na drugi dzień smakują o niebo lepiej ;p

      Usuń
  3. Uwielbiam piec muffinki a twoje wyglądają apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej mniam ale bym jadła :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo szybki przepis, sama robota to ok. 15-20min także polecam :)

      Usuń
  5. Smakowicie sie prezentują <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brakuje im jeszcze do ideału ale dziękuje :)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądają a mój piekarnik zepsuty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze.. a ja mikser muszę pożyczać od teścia z sąsiedztwa bo się jeszcze nie dorobiłam haha :P

      Usuń
  7. Ale mi narobiłaś smaka! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ja właśnie siedzę przy kawusi z muffinką :)

      Usuń
  9. Uwielbiam takie pyszności no i teraz można szaleć z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie uwielbiam lato za owoce :)

      Usuń
  10. Piec raczej nie lubię, ale muffinki to jest to co piekę najczęściej - bo mi wychodzi ;)
    Pięknie Twoje wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja, z Muffinkami nie może nie wyjść dlatego też najchętniej je piekę :P

      Usuń
  11. Kocham piec :D uwielbiam robić muffinki, tarty i mini serniczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie ostatnio coś ma ochotę upieć tartę pierwszą w życiu :D

      Usuń
  12. Uwielbiam muffinki, teraz narobiłaś mi na nie takiej ochoty i to jeszcze z ukochanymi borówkami :D
    Obserwuję :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Babeczki wyglądają smakowicie! ale ten przepiśnik chyba jeszcze bardziej mnie zauroczył! jestem fanką gotowania i muszę na taki zapolować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tych przepiśników jest pełno, widziałam jeszcze fajniejsze jeśli chodzi o Grafikę ;)

      Usuń
  14. Jakie pyszności <3
    Wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają apetycznie;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż sama z chęcią je któregoś dnia zrobię, wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis jest tak łatwy i szybki że naprawdę warto :)

      Usuń
  17. wyglądają pysznie, uwielbiam domowe wypieki

    OdpowiedzUsuń
  18. Super przepis, muszę zrobić..może na urodzinowe przyjęcie? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przygarniam chętnie wszystkie przepisy na muffinki. Nigdy nie wiadomo, na którą imprezę się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z borówkami muffinek nie jadłam, ale za to pochłonęłam dzisiaj całe opakowanie borówek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ale mam na nie ochotę, a to już północ dochodzi!
    Idę spać, bo się głodna robię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię muffinki :) Wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.