środa, 26 października 2016

097 Indian Roses Semilac - Recenzja lakieru hybrydowego

Hej Piękne! Stałe bywalczynie od razu pewnie zauważyły zmiany na moim blogu. Tak, szablon ponownie został zmieniony. Kolorystyka bardzo podobna do poprzedniej, autorka ta sama - Blokotek. Ciągle patrzyłam na te linki w poprzednim szablonie i musiałam się naprawdę wysilić by z nich cokolwiek wyczytać więc postanowiłam coś z tym zrobić. Jestem ciekawa Waszych opinii. Piszcie w komentarzach jak oceniacie teraz wygląd bloga :)

Lakiery hybrydowe są teraz bardzo popularne. Coraz więcej dziewczyn robi sobie paznokcie własnoręcznie w domu. Jest to na pewno tańsza opcja, jednak trochę czasochłonna. Te z Was, które śledzą mnie od początku wiedzą, że również jestem jedną z tych dziewczyn. Do takiego wyboru skłonił mnie mój wyjazd za granicę. No swojej stylistki paznokci nie dałam rady spakować do walizki :D A dzisiaj przedstawię Wam jeden z lakierów z mojej skromnej kolekcji. Zainteresowanych zapraszam dalej :)


097 Indian Roses od Semilac. Mój najnowszy zakup jeśli chodzi o lakier hybrydowy. Buteleczka standardowa jeśli chodzi o tą firmę. Zawiera 7ml lakieru. Pędzelek jest dosyć zgrabny i prosty dzięki czemu aplikacja jest naprawdę bardzo łatwa i przyjemna. Nic się nie leje po skórkach, o ile nie nabierzemy za dużo lakieru! :)


Konsystencja produktu jest jak dla mnie idealna. Nie za rzadka, nie za gęsta. Jeśli chodzi o krycie, to wystarczają już dwie warstwy. Przez co czas aplikacji się skraca. Bo wiadomo, dodatkowa warstwa to dodatkowy czas :)


Cena takiej buteleczki to 29zł. Myślę, że jak na lakier hybrydowy jest całkiem przystępna. Produkt jest łatwo dostępny, możemy go nabyć na samej stronie producenta, na allegro, w drogeriach.



Kolor na zakrętce lakieru jest zupełnie inny niż ten, który znajduje się wewnątrz, dlatego przy zakupie polecam zobaczyć na wzornik, lub jeśli kupujecie przez internet po prostu poszukać autentycznych zdjęć od blogerek :)



Kolor w rzeczywistości w środku wygląda tak:




Starałam się uchwycić kolorek przy świetle dziennym aby oddać jego autentyczny kolor. Może się on jednak różnić w zależności od Waszych ustawień monitorów :)


Tak produkt prezentuje się na pazurkach w ten sam dzień zaraz po wykonaniu :) Idealny na jesień!


Może mało widoczne, ale tylko takie zdjęcie miałam :( Pazurki tutaj są  po 3 tygodniach bez z jednego dnia :) Lakier nie odpryskiwał, nie ścierał się no i najważniejsze - wytrzymał długi czas i gdyby nie odrost pewnie zostałby jeszcze z tydzień czasu na swoim miejscu. Ogólnie jestem zadowolona z tego kolorku i szczerze Wam go polecam! :)

A Wy robicie paznokcie hybrydowe na własną rękę? Jaka jest Wasza opinia o lakierach Semilac? Podoba Wam się kolorek? Piszcie w komentarzach! :)

37 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuję :)
    mogłabyś u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek ;-) podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogłam się jakoś do niego przyzwyczaić na początku ale teraz go uwielbiam :)

      Usuń
  3. Nie robię. W takim kolorze mogłabym mieć szminkę do ust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiem, bo taki kolorek szminki też mógłby być fajniutki :D

      Usuń
  4. Przepiękny kolor, akurat na jesień ;) To Twoje takie długaśne pazurki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pazurki moje, niestety aktualnie musiałam je trochę skrócić bo już były za długie na cokolwiek i się haczyły o wszystko co możliwe ;p

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolorek a pazurki masz śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie :) niestety poszły pod pilnik ostatnio :P

      Usuń
  6. Piekny kolor. Takiego mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, uwielbiam taki odcień różu. Paznokcie śliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię większość odcieni różu - klasyka :) dziękuje :)

      Usuń
    2. Przepiękny kolor, uwielbiam takie odcienie nude i zgaszone, przybrudzone róże ;)

      Usuń
  8. O kurcze kolorek jest cudny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje <3 zakochałam się w nim od razu <3

      Usuń
  9. Piękny kolorek - mam podobny (matowy)z Wibo ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem już w temacie z kolorami od Wibo odkąd robię hybrydę ale matowy musi wyglądać ciekawie :)

      Usuń
  10. Masz piekne pazurki ooo i ten kolor - idealny :3


    https://allegiant997.blogspot.com/2016/10/moje-pazurki-i-nie-wybuchajaca-lampa.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Semilaci,chociaż nie mogłam się przyzwyczaić, bo wcześniej używałam Gelish Harmony! ALe Semilac jest tańszy i maja więcej kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam nawet tej marki o której wspomniałaś :P ja od początku moich hybryd mam Semilac i jestem zadowolona :)

      Usuń
  12. Kolorek cudny ale jakoś nie mam przekonania do Semilaca. Mam jeden kolorek tej marki jak narazie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam wszystkie lakiery jak na razie od nich, no z wyjątkiem jednego, i sprawdzają się u mnie idealnie :) 3 tyg spokój :D

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.