środa, 14 września 2016

Sesja zdjęciowa Marleny

Cześć Misie! Dzisiaj temat zupełnie z innej beczki. Może niektóre z Was się zastanawiały po co mi w Menu zakładka Fotografia. Już Wam wyjaśniam. Od gimnazjum, gdzieś może 2-3 klasa, zaczęłam interesować się Fotografią. Na początku było trudno, gdyż nie miałam aparatu, musiałam pożyczać od wujka, żeby cokolwiek stworzyć. Na 18 urodzinki sprezentowałam sobie lustrzankę no i wtedy się zaczęło coś kręcić w tym temacie. Głównie moja fotografia opierała się na robieniu zdjęć ludziom. Jakoś do krajobrazu nie mam ręki chyba. Nie próbowałam aż na tyle. Tak czy siak kiedy zaczęłam pracować ta pasja co nieco przygasła, wiadomo - brak czasu głównie. Teraz niestety nie mam kogo porwać na zdjęcia, jedynie kiedy jestem w Polsce. I już się nie mogę doczekać przyjazdu, bo jestem umówiona na sesję z moją przyjaciółką. Tą samą co dziś na fotkach :) Nie przedłużając zapraszam do oglądania :)
















Dzielę się z Wami moją pasją, gdyż chciałabym poznać Wasze zdanie odnośnie moich prac. Wiecie jak to jest, niektórzy znajomi nie oceniają obiektywnie ani w ogóle bo ktoś robi np. coś za dobrze. Znam wiele takich osób. Liczę na Wasze opinie odnośnie fotek. Które podobają się Wam najbardziej? A może w ogóle kicha? Muszę dodać że prace są z mojego okresu w Technikum czyli jakieś 3 lata do tyłu :)

42 komentarze:

  1. piękna modelka, świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hipnotyzujące zdjęcia;) cudownie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pomysł na sesje, ciekawie to wygląda z tymi płatkami róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie klimaty :) dziękuje :)

      Usuń
  4. Super modelka i super zdjęcia, także sesja wypadła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś wspaniałego! Świetnie się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja! Ja również interesuje się fotografią, jestem nawet w trakcie kursu zawodowego. Zdjęcia bardzo dobre, jedyne co to następnym razem zwróć uwagę na to, żeby nie obcinać kończyn np. łokci. Ale sesja przyjemna dla oka. Czekam na inne, chętnie będę je oglądać! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cenną radę :) fotki robiłam jednak z dobre 3 lata do tyłu, myślę że teraz już aż na tyle nic nie obcinam hihi :P Bardzo mi miło zapraszam na pewno będzie sporo takich postów gdyż zdjęć mam naprawdę ogrom! :)

      Usuń
  7. Moim zdaniem super. Piękna modelka i sama konwencja bardzo ciekawa :D
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło :) bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna sesja zdjęciowa i niezwykle fotogeniczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sesja fajna, chociaż ja tam gdzie nie ma płatków róż dodałabym pianę :) dla urozmaicenia, żeby tak 'pusto' nie było :))
    ale podoba mi się;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm no nie jestem tak do końca przekonana do tej piany :P ale warunki były wtedy trochę połowę bo była awaria z wodą i była tylko zimna więc to tak na szybcika było, gdyż to była zima haha :P także nie było kombinowania jeszcze z pianą :P

      Usuń
  11. 3cie od dołu najlepsze moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajnie wyszło :D Mi się podoba jak kobieta na takich zdjęciach ma mocny makijaż, który, hmm tak jakby spływa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o czym mówisz :D może kiedyś jeszcze coś podobnego stworzę z rozmazanym make upem :D dziekuje :)

      Usuń
  13. Świetne zdjęcia :) Najbardziej podoba mi się 4 , 8 i 9 zdjęcie. Świetny pomysł z tymi płatkami róż :) Rób zdjęcie w każdej wolnej chwili , rozwijaj swoją pasję bo zdjęcia na prawdę bardzo ładne :) :*

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nr 9 to mój faworyt! :) dziękuje za miłe słowa :*

      Usuń
  14. Cudownie to uchwyciłaś i szczerze przez moment dłuższy się zastanawiałam gdzie te zdj były robione...na ostatnim zdj sie domysliłam, że to wanna :) Idealne :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak trudno była zgadnąć miejsce? :P hehe :P dziękuje :*

      Usuń
  15. wow te zdjęcia wyglądają bardzo profesjonalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ważne jest to by rozwijać swoją pasję ! :)
    Piękne zdjęcia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak mi jej teraz brakuje, że szok! :)
      dziekuje ślicznie :*

      Usuń
  17. Świetne zdjęcia! I te piękne ciemne oczy ! <3

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/cudowna-trojca.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.