piątek, 30 września 2016

mix fotek wrzesień 2016

Hej Miśki! Ten tydzień miałam totalnie zakręcony, nic nie robiłam konkretnego a jednak nie miałam w ogóle czasu żeby napisać post. We wtorek byłam na egzaminie w szkole no i o dziwo na to, że nic nie umiem miałam aż 16 punktów (chyba po prostu mi się strzeliło dobrze :D). Tak czy siak kurs zaczynam 14 listopada. Na środę miałam zaplanowane napisanie posta ale.. mój Kochany załapał jakiegoś wirusa i musiałam go niańczyć. Faceci.. W czwartek poczuł się już nieco lepiej, pojechał do pracy, a ja umówiona byłam na kawę z moją nową koleżanką tutaj. Ku mojemu zdziwieniu luby pojawił się o 12 w południe w domu, cały blady. Dalszą część sobie możecie dopisać. Tak oto jestem w piątek :) Jako, że dziś ostatni dzień miesiąca, mam dla Was, już drugi post z tej serii a mianowicie mix fotek. Tym razem postarałam się o trochę większe zdjęcia, jak prosiłyście w komentarzach. Także.. miłego oglądania! :)




rowerek / selfie 


kolejne selfie gdzieś w terenie


ahh no i jeszcze kolejne


moje pazurki hybrydowe / kwiaty urodzinowe od Mojego mężczyzny


bardzo rzadko można zobaczyć mnie w kitce / drink z pomarańczą


selfie w terenie / selfie u wujka mojego chłopaka


ja w kitce po raz drugi szok / uczę się niemieckiego + kawusia


w końcu wisi duże lustro, które pomalowałam (niedługo dodam o nim post) aa no i no make-up / selfie w domku


selfie przed pierwszym spotkaniem z moją nową kumpelą - taka szczęśliwa / w drodze na rowerek


wkręciłam się totalnie w gotowe goferki / na szybko przed imprezką


kawka / goferki wersja truskawkowa


znalazłam w końcu drogerię dm i się obkupiłam w żele pod prysznic Balea, obiecuję będzie pościk (już nie mogę się doczekać) !! :)


cudowna seria książek polecam Wam / sukienka na sprzedaż rozmiar XS 


selfie / wygrałam dziś sesje fotograficzną - nie mogę się doczekać realizacji!!! 

A jak Wam minął wrzesień Kochane? Obchodzicie dziś Dzień Chłopaka? Jak Wam podoba się post z tej serii? Piszcie w komentarzach!! :) Buziaki!

70 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, narobiłaś mi smaka tymi goframi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się w nie wkręciłam, że jem co dziennie prawie od kilku dni, muszę się opanować ale dziś jeszcze kupiłam sobie malinki :D

      Usuń
  2. Pięknie.. najbardziej podoba mi się DRINK! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny mix i piękna z Ciebie dziewczyna jest :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo świetne zdjęcia a sukienkeczka czerwona idealna ! :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/sztuczne-rzesy-i-dzien-chopaka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest przepiękna chyba kupię sobie taką samą czarną w tym roku :D

      Usuń
  5. MIX świetny, a paznokcie pięknie wyglądają, bardzo lubię takie kolory !

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ostatnio bardzo polubiłam błękity na pazurkach :) dzięki!

      Usuń
  6. gratuluje wygranej :) super :) ta sukienka jest śliczna :) uwielbiam taki kolorek :) gdzie kupiłaś kule led ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie! :) kule LED kupiłam jakiś czas temu w Biedronce za 40zł :)

      Usuń
  7. Tak, jak Ciebie rzadko można złapać w kitce, tak mnie w rozpuszczonych włosach...;)

    Czerwona sukienka robi robotę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odstające uszy i to dlatego hehe :P ale po domu jak najbardziej sobie tak chodzę :P jest naprawdę cudowna! <3 Może komuś innemu teraz posłuży tak dobrze jak mi :)

      Usuń
  8. uwielbiam takie mixy :) jestes piekna, piekne zdjecia :)

    aa BALEA uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie! Ja dopiero pierwszy raz będę testowała Baleę :P

      Usuń
  9. Jaka niesamowita sukienka <3 Szkoda, że nie mój rozmiar :( Cały mix super :* Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam w planie kupić identyczną w innym kolorze tak mi się spodobała :P dziękuje :*

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. ja się uzależniłam totalnie taką małą przyjemnością :P

      Usuń
  11. These photos are just wonderful! I love your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemny wpis i świetny mix fotek. Śliczne są te zdjęcia... A gdy facet chory... jest ciężko! pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie! :) no nie ma lekko :P

      Usuń
  13. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się :>

    ledesolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny mix ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny mix, Twoje pazurki zachwycają <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny mix, miło się ogląda takie posty :)

    PAULYENN.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia, czuć jeszcze lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no we wrześniu u mnie jeszcze było tak cieplutko, niestety teraz już nie jest tak fajnie ale chociaż moge popatrzeć na zdjęcia :P

      Usuń
  19. Fajne fotki, śliczny niebieski kolorek na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aj, a ja już tydzień mam ochotę na gofry!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia! Kiedy zobaczyłam książkę od niemieckiego to mnie głowa zabolała haha :)
    A tak swoją drogą, mam teraz ochotę na te gofry :D
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie czeka szkoła języka niemieckiego więc nie może mnie boleć głowa haha :P

      Usuń
  22. Ale śliczna jesteś, świetne fotki :) Dodaję do obserwowanych jeszcze raz, bo coś mi się zepsuło i od razu dodam na Insta, to będę na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie za miłe słowa i obserwację! :)

      Usuń
  23. śliczne zdjęcia a paznokcie fenomenalne <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna ta sukienka ! :) Szkoda ,że nie mój rozmiar :< Narobiłaś mi smaka tymi goframi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety już w nią nie wchodzę i żałuję :( dzięki! :)

      Usuń
  25. Świetne zdjęcia i mnóstwo selfie! :D Gdzie jakiś nowszy wpis? ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotki już przygotowane do wpisu zbieram się za pisanie niestety jestem po wyrwaniu dolnej ósemki i umieram :(

      Usuń
  26. Fajne podsumowanie :) Dodatkowym plusem (jak dla mnie) jest to, że są podpisane zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bezsensem byłoby dodać same zdjęcia z podsumowania miesiąca :D tak myślę :D

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. dzięki śliczne!! własnie dziś je trochę modernizuje :D

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.